Titkárnő/irodavezető állás Ráckevén
Otthon 66 Kft.
Ráckeve
2020. 09. 23.
Dinamikusan fejlődő csapatunkba keresünk új munkatársat titkárnő/irodavezető pozícióra ráckevei irodánkba.
Feladatok
- Napi posta, telefonok kezelése, naptárak ellenőrzése
- Dokumentumok kinyomtatása, összeállítása és rendezése
- Elektronikus és egyéb nyilvántartási rendszerek kezelése
- Irodaszerek, irodai működéshez szükséges eszközök és élelmiszerek beszerzése
- Értekezletek előkészítése, szervezése,
- Iroda rendben tartása és tartatása
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel/megrendelőkkel
- Jogi dokumentumok adminisztratív kezelése
- Személyi asszisztencia
- Folyamatban lévő ügyek státuszának frissítése, pontos vezetése
- Telefonon és e-mailben történő ügyintézés, kapcsolattartás
Elvárások
- Olyan munkatársat keresünk, aki precizitásával és talpraesettségével segíti a cég működését, önállóan és csapatban is képes dolgozni.
- Irodai alkalmazások (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) kiváló ismerete
- Kiváló helyesírás
Előnyök
- Fiatalos, dinamikus csapatba való könnyű beilleszkedés
- Titkárnői munkakörben szerzett munkatapasztalat
- Építőipari vállalkozásnál, ügyvédi irodánál szerzett bármilyen tapasztalat
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
- Részmunkaidő 6 óra
- Részmunkaidő 4 óra
Munkarend
- Általános
Önéletrajz elküldése kötelező!