Titkárnő/irodavezető állás Ráckevén

Otthon 66 Kft.
Ráckeve
2020. 09. 23.


Dinamikusan fejlődő csapatunkba keresünk új munkatársat titkárnő/irodavezető pozícióra ráckevei irodánkba.                                                                         

 

Feladatok

  • Napi posta, telefonok kezelése, naptárak ellenőrzése
  • Dokumentumok kinyomtatása, összeállítása és rendezése
  • Elektronikus és egyéb nyilvántartási rendszerek kezelése
  • Irodaszerek, irodai működéshez szükséges eszközök és élelmiszerek beszerzése
  • Értekezletek előkészítése, szervezése,
  • Iroda rendben tartása és tartatása
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel/megrendelőkkel
  • Jogi dokumentumok adminisztratív kezelése
  • Személyi asszisztencia
  • Folyamatban lévő ügyek státuszának frissítése, pontos vezetése
  • Telefonon és e-mailben történő ügyintézés, kapcsolattartás

Elvárások

  • Olyan munkatársat keresünk, aki precizitásával és talpraesettségével segíti a cég működését, önállóan és csapatban is képes dolgozni.
  • Irodai alkalmazások (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) kiváló ismerete
  • Kiváló helyesírás

Előnyök

  • Fiatalos, dinamikus csapatba való könnyű beilleszkedés
  • Titkárnői munkakörben szerzett munkatapasztalat
  • Építőipari vállalkozásnál, ügyvédi irodánál szerzett bármilyen tapasztalat

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra
  • Részmunkaidő 6 óra
  • Részmunkaidő 4 óra

Munkarend

  • Általános

Önéletrajz elküldése kötelező!