Adminisztráció, irodai munka

Titkárnő/irodavezető állás Ráckevén

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Ráckeve
2020. 09. 23. 08:56
Jelentkezem

Dinamikusan fejlődő csapatunkba keresünk új munkatársat titkárnő/irodavezető pozícióra ráckevei irodánkba.                                                                         

 


Feladatok:

  • Napi posta, telefonok kezelése, naptárak ellenőrzése
  • Dokumentumok kinyomtatása, összeállítása és rendezése
  • Elektronikus és egyéb nyilvántartási rendszerek kezelése
  • Irodaszerek, irodai működéshez szükséges eszközök és élelmiszerek beszerzése
  • Értekezletek előkészítése, szervezése,
  • Iroda rendben tartása és tartatása
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel/megrendelőkkel
  • Jogi dokumentumok adminisztratív kezelése
  • Személyi asszisztencia
  • Folyamatban lévő ügyek státuszának frissítése, pontos vezetése
  • Telefonon és e-mailben történő ügyintézés, kapcsolattartás

Elvárások:

  • Olyan munkatársat keresünk, aki precizitásával és talpraesettségével segíti a cég működését, önállóan és csapatban is képes dolgozni.
  • Irodai alkalmazások (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) kiváló ismerete
  • Kiváló helyesírás

Előnyök:

  • Fiatalos, dinamikus csapatba való könnyű beilleszkedés
  • Titkárnői munkakörben szerzett munkatapasztalat
  • Építőipari vállalkozásnál, ügyvédi irodánál szerzett bármilyen tapasztalat
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.